20 Aralık 2006

VİŞNELİ TART / SOURCHERRY TART



  • VİŞNELİ TART
Çok uğraştım ama bir türlü güzel fotoğraf çekemedim. Hep yansıdı hep parladı. Herneyse tarifime geçelim.
Malzemeler:
Tart Hamuru için:
250 g un
120 g tereyağı
1 adet yumurta
Vanilya
75 gr pudra şekeri
Kremasını tıpkı balkabaklı tartöletteki gibi hazırladım. Oradan tarife ulaşabilirsiniz ya da dilerseniz kendi ara kremanızı kullanabilirsiniz.
1 kutu dondurulmuş vişne
2 çorba kaşığı toz şeker
Yapılışı:
Tart hamurunu hazırlayın ve tart kalıbınıza yayın. Kabartma tozu olmadığı için kabarmayacaktır. Eğer kabarırsa fırından alınca kürdanla delin hemen sönüyor :o)
Soğuyunca kremayı üzerine yayın. Ben donmuş vişnelerin üzerine 2 çorba kaşığ şeker koydum ve ocakta pişirdim reçelimsi sosmsu bi hale getirdim ve kremanın üzerine ekledim. Tadı çok güzel oldu. Eşim Mehmet bayıldı. Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder