13 Aralık 2006

ÇİN MARKET- Taksim, Great Hong Kong Restaurant

Taksim'den Gümüşsuyu'na inerken hemen sağda kalan Great Hong Kong Retaurant'a bayılıyorum. Bazen öğle tatillerinde Mehmet'le buluşup yemek yiyoruz. Her gün açık büfe var. Ekşili acılı çorba, Pekin ördeği, Çin böreği, vs. vs...Pek leziz. Bu arada geçen hafta sonu gene aynı lokasyonda Çin Market'i keşfettim. Çin yemeği yapabilmek için bir sürü malzeme, zamanımız az olduğu için alışveriş yapamadım. Ama en kısa zamanda yapacağım. Restaurant'la bir alakaları da var sanırım. Bir de büyük marketlerdeki fiyatlara göre ucuz geldi bana... İlgilenenlere duyurulur.

1 yorum:

  1. MERHABA BEN OOLONG ÇAYI ARIYORUM ACABA ORDA BULABİLİRİMİYİM ? BEN YURTDIŞINDAN ALMIŞTIM AMA JAPON MARKETİYDİ ŞİMDİ BULAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil