4 Aralık 2008

TEPPANYAKİ RESTORAN- VOYAGE BELEK

Kerem'in eski fotoğraflarına bakınıyordum. Ne bıdıkmış, ne mini mini şeymiş benim oğlum. Fena halde duygulandım. Fotoğraflara bakarken, Voyage Belek'teki Teppanyaki restoranda çekilmiş kısa bir video buldum. Pek bir arayan var bu tesisi internette. Kısa filmi yayınlıyorum. Voyage Belek'le ilgili yazım için: http://mutfakfaresi.blogspot.com/2008/07/club-voyage-belek-select.html

Dip not: Videoyu gören parmağını kaldırsın :o) Ben göremiyorum da. O kadar uğraştım tchık tchık!

2 yorum:

  1. Ya bu video olayı beni de sinir etti Özlem yaa..:( Viyana'daki Mozart Orkestrası ve Cumhuriyet Bayramı'ndaki havai fişeklerle ilgili video görüntüsü koyabilmek için delile gibi uğraştım ve malesef başaramadım ben de..:(

    YanıtlaSil
  2. video yüklerken gönderiyi yazdığın kutucukta html kodu çıkıyor. onun sonunda "uploading" yazarken yüklenmediği zaman "failed" yazıyor. işte orda failed yazmadığı gün anladığım kadarıyla başarıcaz. nasıl anlattım ama? çözüm yok ama laf çok :o)))

    YanıtlaSil