4 Aralık 2008

TEREYAĞINDA TAZE KEKİKLE SOTELENMİŞ TAVUK BUTLARI- HAVUÇLU, KABAKLI ve KEREVİZLİ MAFALDINE




Bu akşamın mönüsü. Dün risotto yaparken tavuk suyu için haşladığım butları streçleyip dolaba kaldırmıştım. Bugün Nomu African Heat, 1 diş sarımsak, taze kekik ve biraz tuzla beraber tereyağında sotelediğim butlar pek leziz oldu. Makarna için aklımda pesto sos vardı ancak bir mutfak kazası sonucu dolmalık fıstıklar ve fesleğenim çöpe gitmek durumunda kaldı ki pek yas tuttum :o) Fesleğene bayılırım. Gitti güzelim fesleğenlerim. Buzdolabına baktım ve işe yarmayan iki adet minik kabak, 1 adet kereviz ve havuç. Tamamdır dedim. Bunları sarımsakla soteleyip üzerine de parmesan seprperim. Hem de sağlıklı bir makarna. Peynirsiz olarak Kerem de yer. Makarnaya bir de kereviz yapraklarından doğradım. Bu arada benim muhteşem dörtlüm; balkabağı, kereviz, fesleğen ve muskat (hint cevizi). Kerem bebek mafaldineleri kah yedi kah çekti uzattı oynadı, mama sandalyesinin tablası vıcık vıcık yağ içinde kaldı. Sonra yüzünü, kulaklarını yağ yaptı ve en sonunda da o yağlı elleriyle saçlarını tuttu. Aslında istediğinde kendi kendine döke saça da olsa yemek yiyor ama iş oyun noktasına gelince soluğu duşta alıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder