18 Aralık 2008

TUTAMADIM KENDİMİ

Bugün Ikea'da her zamanki gibi uzun kasa sırasını beklerken hemen arkamdaki kadının Füsun Demirel olduğunu fark etmemle aklımdan geçen Züğürt Ağa, Uçurtmayı Vurmasınlar, Sıdıka, Şehnaz Tango, Eğreti Gelin ve aklıma gelmeyenler... Hiç tarzım olmamasına rağmen tutamadım kendimi. Rahatsız etmek istemiyorum sizi ama çok beğenirim, pek severim sizi dedim. Şaşıfelek'te harikaydınız diye başladım ve çenem düştü. :o) Çok kısa sohbet ettik. İnanılmaz. Nasıl mütevazi, nasıl dingin bir insan. Çok çok başarılı bir isim Füsun Demirel. Tiyatrocu, sinemacı ve çevirmen olan Füsun Demirel'in İtalyanca, İngilizce ve Almanca konuşabildiğini biliyor muydunuz? Şaşıfelek Çıkmazı'nın yeni versiyonunun çekilebileceğini söyledi. İnşallah olur. Şahsi fikrim Füsun Demirel'in kıymetinin ve nasıl bir cevher olduğunun bu ülkede yeterince anlaşılamamış olduğudur. Dilerim yeni projelerle karşımıza çıkar. Gündüz TV hiç açılmıyor bizim evde, akşam da belirli günlerde belirli saatlerde izleniyor. Bu pespayelik devam ettiği sürece de böyle olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder