30 Aralık 2008

MUTLULUK BENİM İÇİN;

Sevgili İmge,

Gönderi kutucuğunda link vermeyi maalesef beceremiyorun. Bu teknik yetersizliğim konusunda bana lojistik destek verirsen pek memnun olacağım. :o) Senin mutluluk yazınla ilgili linki konu başlığımdan verebildim. Ve şimdi benim sıram:

*"Kokmuş bu ayaklar püff püff" diye her gün ben öperken kıkırdayan o minik ayakların sahibinin kahkahaları demek mutluluk, oğlum demek!

* Anne olmak, eş olmak, evlat olmak demek

*Huzurluca ve sağlıklı nefes alabilmek

*Kitaptaki cümle, şarkıdaki tını, filmdeki sahnedir mutluluk

* İçimde kopan fırtınalardır

*Balkonumda her sonbaharda soldurduğum ve her baharda yeniden yeşerttiğim yeni çiçekler demek

*Maaile Pazar sabahı kahvaltısı demek

*Yemek yapmak, yeni lezzetler denemek demek

*Farklı coğrafyaları, insanları tanımak demek

*Açık havada yürüyüş yapabilmek

*Yüzmek, denizde olmak mutluluktur

*Sevdiklerime sevgimi göstermek (her zaman beceremesem de!)

*Çocukları mutlu etmek

*Beni olduğum gibi seven ve kabul eden insanlarla zaman geçirmektir mutluluk

*Yolda uzun süredir görmediğim arkadaşımla karşılaşmaktır

*Aşkımla şarap içip sarhoş olmaktır

*Gecenin abuk saatinde hamburger sipariş etmektir

*Çok sıkıştığımda en yakındaki tuvalettir

*İlk araba kullanmaya başladığımda herkesin kaçtığı sıkışık trafiğe girip dur kalk yapmaktan zevk almaktır mutluluk

*Yeni bir şey öğrenmektir

*Duş alırken şarkı söylemektir

*Kötülükleri affedebilmektir mutluluk ve ben bunu eskiye göre daha iyi becerebiliyorum.
(Olgunluk bu mu ola?)

*Mutluluk "an"dır!

2 yorum:

  1. Özlemcim çok keyifli bir yazı olmuş..
    Teknik desteği ise maille göndereceğim sana.. Bilmiyorum bir faydam olur mu? Ama başlıkta link vermeyi nasıl yaptığına da şaşaırmadım değil hani!! :))

    YanıtlaSil
  2. :o))) vallahi ben de şaşkınımmm

    YanıtlaSil