16 Aralık 2008

KISA KISA

*Deniz tarağı arıyorum. Migros, Carrefour, Macro gibi marketlere baktım bulamadım. Nerede satılıyor bu deniz tarağı bilen varsa yazsın bana lütfen.

*Mango'yu hayatımda hiç bu seneki kadar tenha görmedim. Şaşkın, Suadiye, Palladium. Bu üçünde de sezonda beğendiğiniz ürünlerin bedenini bulmanız mümkün. Gerçekten ciddi şekilde krizdeyiz. Benim bildiğim Mango'nun %70 indirime girdiği gün iğne atacak yer olmaz. Caddebostan'da işporta tişört satan bir amca var. Normalde yılbaşına 15 gün kala mal yetiştiremediğini, bu sene doğru dürüst satış olmadığını söyledi. Bizim buralarda bir sürü kapatan esnaf var. Sonumuz hayırlara çıksın ne diyeyim.

*İş görüşmesinde short list'e kaldım ama halen haber yok. Bu da zaten kötü haber demek. Firmalara sinir oluyorum, insan bir teşekkür e-postası gönderir. Nezaketen.

*Kerem muhtemelen ağacı yaparken ortalığı dağıtıp, süsleri yemeye kalkacağı için yılbaşı ağacı yapmaktan vazgeçtim. Seneye inşallah.

*Aklı olan Optimum Outlet'e gitmez. Trafik kepaze. Giriş, çıkış, otopark ayrı bir problem. E-5'in dibinde AVM inşa edilmesine nasıl izin verildi anlamadım. Optimum hafta sonları civardaki trafiği mahvediyor. Bir de bakmayın siz outlet olduğuna ben ucuz bir şey göremedim. Ucuz olanlarsa alınabilecek kalitede değil. Ülkemdeki outlet anlayışını ben anlayamıyorum.

*Soap Story'nin masaj sabunlarına (sabunlu sünger) bayıldım. Önce biraz sert geldi ama sonra alıştım. Kokuları da mükemmel. Mango aldım. Deniz mieralleri ve jojoba ile devam edeceğim sanırım. Tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. selam...ah o optimum cumartesilerimize de trafik ekledi...ben de gittim sadece haftasonları erken saatlerde park Bravo ve Nineweste bakılabilir...Soap Story'i hemen deneyeceğim ve kendimi en kısa zamanda Palladium Zara'ya atacağüım...şu ara favori avm benim için...iş görüşmelerin için sabır ve bol şans diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    İsmin olmadığı için nasıl hitap deyim bilemedim :o) İyi dileklerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. aaa çıkmamış :) moonliiin:)

    YanıtlaSil
  4. deniz tağı hakkında;
    ne kadar deniz tarağına (midye kabuğu) ihtiyacınız var,
    değişik türlerden binlerce tarak var elimde, deniz kenarında yaşadığım için hobi amaçlı biriktiriyorum

    YanıtlaSil