12 Nisan 2007

DENEYİN, DİNLEYİN

Kahve Dünyası'nın trüflerine bayıldım mutlaka deneyin. Diğer çeşitlerini de en kısa zamanda deneyeceğim. Bir de limonlu cheesecake mükemmeldi. Taze ve çok hafif. Bayıldım bayıldım utanmasam ikinciyi ısmarlayacaktım tabi frambuazlı. Of of keşke yesem yesem kilo almasam. Ama Kahve Dünyası'nın çok büyük bir kusuru var. İçeride sigara içilmesi. Örneğin Kabataş'taki mağazada üst kat sözde sigara içilmeyen bölüm ama maalesef havalandırma berbat olduğu için dışarı çıktığınızda üzerinize buram buram sigara kokusu sinmiş oluyor. Göztepe'de ise mağazanın önü dışarıda oturabileceğiniz şekilde düzenlenmişken neden içeride de sigara içilmesine izin veriliyor ona anlam veremedim. Umarım bu konuda bir şeyler yaparlar. http://www.kahvedunyasi.com/


Bu ara Best Of Costes by Stéphane Pompougnac dinliyorum. Böyle bahar da gelmişken pek bir iyi gidiyor. Şiddetle tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder