18 Nisan 2007

SAFRAN SARI BİTTİ ÇOK SEVDİM

İnci Aral'la tanışmamız benim üniversite yıllarıma dayanır. Ölü Erkek Kuşlar ve Hiçbir Aşk Hiçbir Ölüm'le başlamıştır tanışıklığımız. Türkçe'yi kullanış biçimini ve anlatımını hep sevmişimdir. Safran Sarı'yı okurken bazı bölümlerde uzun süredir bir şekilde farkında olduğum ama ifade edemediklerimin bana göre en uygun ve güzel şekilde anlatıldığını hissettim. O yüzden de kısa sürede büyük bir keyifle bitirdim kitabı. Şimdiyse üçlemeyi tamamlamalıyım. Mor ve Yeni Yalan Zamanlar'ı bu gece sipariş etmeyi düşünüyorum. Sevgili Mehmet'le bu gece bir koli kitap sipariş etmeye karar verdik. Benden söylemesi kendinize bir hoşluk yapın ve okuyun.

2 yorum:

  1. Ben de Safran Sarı'yı bitirmek üzereyim ve İnci Aral'ın kitaplarını bayılarak okumuşumdur. Bu arada Mor'u okumuştum ama Yeni Yalan Zamanlar'ı benim de almam gerekiyor, sayende hatırlamış oldum, Özlem..:)

    Buket Uzuner sever misin bilmem, ama son kitabı İstanbullular'ı şiddetle tavsiye ediyorum. Son zamanlarda en severek okuduğum kitaplardan biri oldu.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ah İmgecim, Buket Uzuner sevilmez mi? Severim elbet ama uzun süredir elime kitap alamıyorum. Tüm günüm Kerem bebekle " hoppala beyim hoppala paşam" şeklinde geçiyor. :o)
    Ama notumu aldım, ilk fırsatta okuyacağım. Sağol.

    YanıtlaSil