25 Temmuz 2008

WOK'TA TEREYAĞLI SEBZELİ DANA SOTE


Voyage Belek'le ilgili yaz��mda bahsetti��im Teppanyaki Restoran'��n Endonezyal�� a������s�� yemekleri pi��irirken hep tereya���� kullanm����t��. Ben de ondan kopya ��ektim. ��yi ki ��ekmi��im. ��ok lezzetli bir yemek oldu. Denemelisiniz.
  • Malzemeler:
500 g dana sote
2 adet ye��il sivri biber
1 adet havu��
4-5 adet ye��il so��an
Tereya����
Soya sosu
  • Yap��l������:
Dolapta bulabildi��im sebzeleri kulland��m. Siz farkl�� sebzelerle tarifi zenginle��tirebilirsiniz. Ceviz b��y��kl������nde tereya����n�� tavama att��m. Etlerimi de ekledim ve kar����t��ra kar����t��ra y��ksek ate��te pi��irdim. S��rayla ince do��ranm���� havu��lar��m�� ve ye��il biberi ilave ettim. So��anlar�� pi��mi�� sevmedi��imiz i��in onlar�� en son ekledim. Biraz soya sos gezdirdim. Soya kulland������m i��in tuz kullanmad��m. Servis yaparken de bir miktar daha soya sos gezdirdim. Mehmet bu ��ekilde pi��mi�� yemeklere bay��l��yor. Hem pratik, hem de evde her an bulunan malzemelerle yap��labilecek, ��ok lezzetli bir tarif. Afiyet olsun!

2 yorum: