14 Temmuz 2008

FESLEĞENLİ DOMATESLER ve REAL'İN LEZİZ EKMEKLERİ


Ak��am yeme��i i��in haz��rlad������m fesle��enli domatesler ve Meydan'daki Real'den ald������m ekmekler. Meydan Real ekmek konusunda kesinlikle ��ok ba��ar��l��. Foto��rafta g��rd������n��z kare kesilmi�� b��y��k iki dilim ��avdar ekme��i, hemen ��n��ndeki ����gen dilimledi��im beyaz ekmek ��talyan ekme��i Ciabatta, hemen ��n��nde g��rd������n��z ��zerinde otlar olan fesle��enli Focaccia ve son olarak k��zarm���� g��r��nense Ikea'dan al��nm���� kepekli gevrek. Fesle��enli domateslerin tarifi:
  • Malzemeler:
3-4 adet k������k boy domates
2-3 yaprak taze fesle��en
1/3 ��ay barda���� s��zma zeytinya����
Tane karabiber
Pul biber
Deniz tuzu
Wastg��ta kloster peyniri (Ikea. Siz istedi��iniz ��e��it peyniri kullanabilirsiniz ya da hi�� kullanmayabilirsiniz)
  • Yap��l������:
Bahratlar�� ve zeytinya����n�� bir kapta kar����t��rd��m ve bir ka�� saat beklettim. Domateslerimi dilimledim ve taba����ma yerle��tirdim. Peynirimi ince ��eritler halinde do��rad��m ve taba����m��n kenar��na dizdim. Fesle��enleri incecik k��yd��m ve baharatl�� zeytinya���� kar������m��m��n i��ine ekledim. Kar������m�� domateslerin ��zerine ka����kla m��mk��n oldu��u kadar her birine bula��t��rarak yedirdim. Son olarak biraz deniz tuzu serptim. Ekmekler, fesle��enli domates ve tereya���� ile zaten hi�� kapanmak bilmeyen i��tah��m��z�� iyice a����verdik:o) Afiyet olsun! Bu arada a��a����daki g��nderideki kurabiyelerin hikayesini uzun ve detayl�� oldu��u i��in m��sait bir g��nde yazmak istiyorum.
Aaaa yazmazsam olmaz. Migros ve Carrefour'larda taze fesle��eni iki farkl�� marka paket halinde sat��yor. Avu�� i��i kadar fesle��eni 2.95-3.45 YTL aras��nda sat��yorlar. Real'deyse kocaman bir ba�� fesle��en 1.90 YTL'ye sat��l��yor. Bilginize. Ben hala saks��da fesle��en yeti��tirmeye ba��layamad��m ama akl��mda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder