10 Haziran 2007

POLONEZKÖY CİVARINDA UYGUN FİYATLI YEMEK İÇİN

Uzun süredir Polonezköy'e gitmiyorduk. Bu hafta sonu hadi dedik gidelim. Hamile olduğum için havuza gitme durumum yok. Açık havuzlar her zaman riskli kapalı havuzlar için en azından Hepatit B testi falan isteniyor. Gerçi ülkemizde havuz kültürü maalesef yerleşmemiş, insanlar duş almamak ya da bone takmamak konusunda diretiyor. O zaman bu havada ne yapılır doğayla bütünleşilir. Polonezköy'e gidelim ama bir kahvaltıya ya da bruncha dünyanın parsını vermesek de düzgün bir şeyler yiyebileceğimiz bir yer bulsak modunda başladım nette aranmaya. E arayan bulurmuş misali Güzel Vadi Restoran'ı keşfettik. Polonezköy'ün içi maalesef sosyetik olmuş artık. Bir de aşırı kalabalık. Leonarda'ya gidelim tikilik yapalım modunu geçmişiz zaten. Güzel Vadi, Polonezköy'ü geçtikten sonra Riva Yolu üzerinde Bozhane mevkii denilen yerde, son derece lezzetli et yiyebileceğiniz ve de bol miktarda oksijen alabileceğiniz fiyatları da son derece makul bir yer. Problem olabilecek tek nokta mangalı masanıza getiriyorlar ve etlerinizi, sebzelerinizi siz pişiriyorsunuz. Kalabalık değilse onlar sizin için pişirebiliyorlarmış. Sevgili Mehmet ben şehir çocuğuyum ne anlarım mangaldan şeklindeki kem ve kümden sonra gayet güzel mangal yaptı bana. Ben de bayıla bayıla yedim. Ne yapalım Kerem bebek etobur, hem de kırmızı et olacak öyle tavuk veya balık sevmiyoruz bu aralar. Gerçekten çok enteresan. Kırmızı ete çok düşkün olmamama rağmen hamileliğimin başından beri çok ciddi miktarda kırmızı et tüketiyorum çünkü canım istiyor. Her neyse mangalı siz yapıyorsunuz dediysem tabiki siz hazırlamıyorsunuz zaten sıcak ve yakılmış şekilde geliyor. Siz sadece pişiriyorsunuz. Yanına bol çoban salata, özel çömlekte yoğurtları ( çok başarılı), bira( tabiki içemedim) , taze ekmekleri, isterseniz patates kızartması ısmarlayabilirsiniz. Müşteri profili son derece düzgün. Biz kuzu şiş ve külbastı tercih ettik. Yaklaşık 1 kg et ve yukarıda saydığım ekstralarla beraber ödediğimiz rakam 45 ytl. Gidin de Polonezköy'de yiyin bakalım bunları, kaça patlar size. Biz dere kenarında bir masada oturduk, hem yemeğimizi yedik hem de ördekleri besledik. Keyifli, güzel İstanbul sıcağından uzak bir gün geçirdik. Herkese tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder