22 Haziran 2007

HABİTAT ADDRESİSTANBUL'DA AÇILMIŞ

Hep homini gırtlak yazacak değiliz ya. Bugün oğluşumun rutin kontrolü için doktora gittik. Aslan parçası oğlum:o) 2280 g olmuş. Maşallah! Sonrasında Çin yemeği yemek istediğim ama saat erken olduğu için zaman geçirmek üzere Addresİstanbul'da açılan Habitat mağazasını gezmek istedim. Bilgi için: http://www.icmimarlarodasi.com/default.asp?pid=108&cid=386 Zevk sahibi genç modernlere hitap ediyormuş. E demek ki ben zevk sahibi değilim. Öyle ahım şahım bişeye rastlayamadım ve de fiyatlar çok uçuk. Balkonuma koymak için ahşap bahçe sandalyesi beğendim, tanesi 390 YTL. Evirdim, çevirdim baktım herhalde algılayamadım. Ağaç işte kardeşim ağaç, nedir yani. Alternatifi o kadar çok ki, Mudo Home, Ikea, Garden Life var da var yani. İçimden talep ettikleri rakamları ödeme hissisin gelebilmesi için beni şaşırtmaları lazım. Üzgünüm ama Habitat'ta bana göre bir numara yok. Beğendiğim iki üründen bahsedeyim. Bir tanesi mutfak için baharat seti. Hiç bir yerde görmediğim hoş dizaynı vardı. Ama sevgili Mehmet'in sana iki takım Limoges aldım, bak bu sallanıyo, zaten ne olduğu da belli değil, bu fiyata değmez vs. vs. şeklindeki yaklaşımlarından sonra pes ettim. :o) Bir de baş kısmı hayvan figürlerinden yapılmış mini bowling setine bayıldım ama oğlumun böyle şeylerle oynayabilmesi için bayağı bir büyümesi gerek. ( Tabi önce doğması gerek). O yüzden kıstım kuyruğumu hiç bir şey almadan çıktım. Gene de gidin ve gezin. Bakınız Evropa'lı modern zevk sahibi gençler neler alıyor. http://www.habitat.net/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder