29 Mayıs 2008

SOKAK SİMİTİ BAĞIMLILIĞIM

Şükür Poyraz esti de dün bayıltan sıcaklık bugün normale döndü. Biz Kerem bebekle her gün Cadde turu yapıyoruz, bugün evden çıktık Suadiye Zara'ya kadar yürüdük. Tabi olmazsa olmazım Şaşkınbakkal'daki Marks&Spencer'ın önünde her daim konuşlanan simitçi amcadan simit almak. Simitimizi aldık. Süper ve sayısal lotomuzu oynadık. Süper loto bana çıkacak, kimse heveslenmesin!!! Ne diyordum? Sokak simiti, beyaz peynir ve çay. Bu üçlüye bayılıyorum. Arman Kırım'ın bir tarihlerde bir yazısı vardı. "Simitsiz asla" diyordu. Benimki de aynen o durum. Cadde'deki en iyi simit tarif ettiğim yerde. "Canlar" simit fırını yapıyor. Bilgilerinize sunarım.

2 yorum:

  1. ehehe senin haberin yoktur daha süper loto Bakırköy'e çıkmış sevgili kardeşim. annen de yalı malı alacam bana çıkarsa diyodu. keroş yalızade olacakmış. komikazeler sizi. size birer bardak soğuk su yazdım. eheheheh

    YanıtlaSil
  2. benimki soğuk su yerine kalıp kalıp buz olsa Burakçım :o)

    YanıtlaSil