30 Mayıs 2008

BİZ GİDEMEDİK ZAZİE BİZE GELİYOR, BEN & JERRY'S DE ERENKÖY'DE

Son havadisler burada! :o) Önce Ayşe Arman yazdı, okuduk Zazie hadisesini. Pek iddialılar. Okuyamayanlar için linki veriyorum:
Yemek, ambiyans, garsonlar hepsi çok iyiymiş. Şimdi Cadde'de de açılıyor. Haziran ayı içinde eski North Shields'in yerine açacaklar. Bize yürüme mesafesinde. Denemek için merakla bekliyoruz efendim.
Öte yandan Nişantaşı City's içinde açılan Ben&Jerry's de Erenköy'de Starbucks'ın hemen yanında hizmete girdi. City's şubesinde Chocolate New York Super Fudge Chunk denemiş ve ağır bulmuştum. O da nedir diyenler için; beyaz ve bitter çikolata parçalı, ceviz ve çikolata kaplı bademli çikolatalı dondurma. Ohhh bir nefeste yazdım. Yarabbim yazması bile olay. :o) Erenköy'de Phish Food denedim. İçeriğini yazayım; Marshmellow, karamel, balık şeklinde çikolatar olan çikolatalı dondurma. O da pek ahım şahım gelmedi. Ben hala kapanan Via Gelato'nun dondurmasını özlüyorum. Duyumlarımıza göre dondurma ustası kaçmış ondan kapanmış. Artık ne oldu bilemiyorum ama Cadde'deki tek adam gibi dondurma yapan İtalyan dondurmacısı kapattı gitti. Mado'nun dondurmalarına tahammül edemiyorum çünkü ilk açıldığı zamanlardaki kaliteyi artık bulamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder