15 Mayıs 2008

ADANA DOSTLAR KEBAPÇISI SÜPER AMA...

Lahmacun ve Adana kebap yiyebildiğim tek restoran senelerdir gittiğimiz Yenisahra'daki Adana Dostlar Kebapçısı. Bugün öğle yemeği için Adana Dostlar'a gittik. Adana kebap, çöp şiş, lahmacun, tulum peyniri ve dondurma ile servis edilen kadayıfı şiddetle tavsiye ediyorum. Bir tarihlerde Göztepe'deki şubeden eve sipariş vermiştim ama aynı lezzeti alamadım, bunu da not düşmek isterim. Adana Dostlar'daki tek problem hala, evet hala sigara içilmeyen bir salonlarının olmaması. Bence çok da büyük bir problem. Havalandırmaları da yetersiz. Bunu bugün de dile getirdim ve aldığım cevap şu oldu: "Devlet bile bu soruna çözüm getiremedi." Bu cevap benim için tatmin edici olmaktan uzak, zavallı bir cevap. Çok katlı binada birden fazla yemek salonu olan bir restoran nasıl olur da bir katını sigara içilmeyen bölüm olarak ayıramıyor bunu anlamıyorum. Restorana talep çok, akşamları ve hafta sonları rezervasyonsuz yer bulmak mümkün değil. Senelerdir lezzetten ve kaliteden ödün vermediler. Fiyatlar da makul. Bunların hepsi tamam ama bu sigara meselesi bizi bozuyor. Eğer korkuları "Müşteri gelmez!" ise, onlara Starbucks örneğini vereceğim. Starbucks'larda da sigara içilmiyor ama her zaman dolular. Sigara içenler hava soğuk olsa da, dişleri takırdasa da paşa paşa oturuyorlar kapının önünde işte. Üstelik o bölümlerde bile yer bulunmuyor. Demek ki oluyormuş. Bu zihniyet değişmeli. Devlet en azından 1 taneden fazla yemek salonu olan restoran ve işletmelere en az bir salonun sigara içmeyenlere ayırılmasını şart koşmalı. Bu arada bugün fosur fosur sigara içip bizi de pasif içici yapan ve zehirleyen insanları da buradan kınıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder