19 Şubat 2008

ÇİKOLATALI TARÇINLI EKMEK








Bu ak��am yapt������m ��ikolatal��, tar����nl�� ekmek. Ancak saat 21:30 gibi haz��r olabildi ve o saatte evdeki mis gibi ekmek kokusuna dayanamad��k ve birer kahve yap��p yedik. :o) Evde ceviz olmamas��na hay��fland��k. Ceviz de katabilseydim ��ok daha leziz olacakt��.


  • Malzemeler:


1 paket S��ke yedi tah��ll�� ekmek unu kar������m��

Damla ��ikolata

320 ml su

Tar����n



  • Yap��l������:


Ekmek makinemin hamur haznesine suyu koydum. Unu ve mayay�� da koyduktan sonra "malzeme ekleyebilirsiniz" sinyalini duyunca damla ��ikolatalar�� ve istedi��im kadar tar����n�� ekledim. Asl��nda ��avdar unuyla yapmak isterdim ama evde sadece tah��ll�� ekmek unu kalm����t��. Gayet lezzetli oldu. Bu arada yukar��daki kahve fincanlar��m�� Mudo'nun Kad��k��y'deki indirim ma��azas��nda buldum. Kupadan k������k ve T��rk kahvesi fincanlar��ndan b��y��k, yani orta boy ve lungo espresso i��in ideal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder