6 Eylül 2008

PARMAK ARASI TERLİK SENDROMU

Sana da flip flop alalım olur mu aşkım repliğiyle başlayan ve yıllardır süren Mehmet'e parmak arası terlik(sadece plajda) giydirme çalışmalarım son bir darbe daha aldı. Geçen hafta içinde Boyner'deki Havaianas terlikleri indirime girmiş görünce parmak arası terlik alerjisi olan ama diğer terliklerle plaj magandası gibi oluyorum değil mi Joujoucum diyen sevgili eşim bu sefer de muvaffak olamadı. Evde yeşil gri desenli Havaianas terliklerle bir aşağı bir yukarı gezen sevgili Mehmet; "Yapamayacağım Joujoum bu ızdıraba daha fazla katlanamayacağım. Parmaklarım acıyor. Çok sert bunlar" diye acındırma çalışmalarına başlayınca içim kaldırmadı ve terlikleri bugün iade ettik. Bu arada oğlum şimdiden bebek ikoncanı olmaya aday. Seneye Kerem bebek plajda flip floplarla dolaşırsa hiç şaşırmayın. Ne diyordum neyse iade işleminden sonra spor kıyafetler reyonuna da bakalım Joujoum belki ordakilerin arası bez ya da deridir belki de incedir hissetmem diyen Mehmet'le reyondaki bilumum markaları denedik ama sonuç sıfıra sıfır elde var sıfır. Ve Mehmet; Joujoucum altı lastik üstü lastik arasında bir bez parçası buna 42 YTL vermeye değer mi zaten giyemiycem büyük ihtimalle. Bunun maliyeti ne? Yok yok ben vazgeçtim bu işten. Gaffur terliğine bile razıyım!!!

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Ben de parmak arası terliği hiç giyemiyordum ama nedenini daha sonradan keşfettim. Parmağın arasına giren ip şeklindeki kısım eğer plastikse hassas ayaklar için bir çekilmez bir ızdırap haline dönüşüyor. Fakat parmak arasına giren ip, sert plastik yerine kumaş olunca hiç bir sorun kalmıyor. Geriye sadece 1-2 gün gibi alışma süreci gidiyor. Tavsiye ederim, fırsatınız olursa eşinize bir de ipinin kumaş olanını denettirin.

    Sevgiler,
    Gando

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gando,

    Parmak arası terlik çalışmalarıma önümüzdeki yaz devam etmeyi düşünüyorum. Tavsiyeler için teşekkürler. Dikkate alacağım.

    Sevgiler,
    Özlem.

    YanıtlaSil