4 Eylül 2008

LÜTFEN! NEGATİF ENERJİNİZİ BİR ZAHMET ÇEKİN ÜZERİMDEN!!!

Bir süredir üzerimde daha doğrusu ailece üzerimizde hissettiğimiz bir negatif enerji durumu var ki gerçekten çok yoruldum ve bunaldım. Fazla geriye gitmiyorum. Son zamanda yaşadıklarımızı anlatayım size. Önce evimi benden kaynaklanmayan nedenlerle su bastı. Kerem halen odasında uyuyamıyor ve odasının keyfini çıkaramıyor. Bu durum beni çok üzüyor. Yatak odalarından birindeki gömme dolabın rafı çöktü. Basit görünmekle beraber evde tamir edilebilecek bir şey değil yani usta çağırmak lazım geldi. Su basması nedeniyle oluşan zarar için de usta gerekiyor ve halen onarım yapılabilmiş değil çünkü her yerin yeterince kurumasını beklemek zorunda kaldık. Bu arada bizim yatağımız ki kendisini güzide bir mobilya firmasından almıştık, çöktü. Servis çağırmak durumunda kaldık. Sonra banyodaki sık kullandığımız aplik bozuldu ve halen tamir edilmeyi bekliyor. Ayrıca banyo tavanındaki balastların anlamsız bir şekilde aşırı gürültü yapması nedeniyle çağırdığımız elektrikçi sorunu halledemedi. Bu arada herşey birbiri ardına oluyor. Bunlar yeterince şiddetli gelmedi mi? Sıkı durun o zaman. Uzun süredir küçük bir tamirat gerektiren duşakabinin cam bölmesi için gelen servis bugün duşakabinin cam kanatlarından birini patlattı. O heyula gibi, uzun ve dev cam (elbette temperli) tuzla buz oldu. Çıkan sesi hiç sormayın. Kerem'in aklı çıktı. Servis elemanında küçük kesikler oluştu, banyo battı. Oysa sadece minik bir tamirat için gelmişlerdi. Daha buzdolabı için servis gelecek. Eminim yazmayı unuttuklarım da vardır. Herşey beni mi buluyor? Nazar mıdır, negatif enerji midir, ya da adı her neyse kışşşşşşşttttttttt kıştttttttttttttt kıştttttttttttttttttttt!!!!
Dip not: Siteye nazar boncuğu taktım, yarın da eve eşek gözü kadar bir nazar boncuğu alacağım.

4 yorum:

  1. Bu durumu bilirim ben!! Çok gıcıktır gerçekten de.. Bir gün patlayıp ağlama krizi geçirene kadar devam eder, sonra zırt diye kesilir! Ağlama krizi aşamasına geldin mi bakiym?

    Bu arada herhangi bir hedefe uçan tekme veya kafa atmak konusunda desteğe ihtiyacın olursa ben buralardayım! :) Benim için de stres atma bahanesi olur!

    Şaka bir yana, umarım bir an önce her şey yoluna girer. Nazarı falan da boşver! Gözü olan her zaman kendine eder. O yüzden "gözü çıksın" demeye bile gerek yok yani!!

    YanıtlaSil
  2. Güldürdün beni. Uçan tekme konusunda benzeşiyoruz. Sinirlendiğimde ben de uçucam şimdi ...(sinirlendiğim kişi, nesne, durum, olay, her neyse) çok kullanırım.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmiş olsun. Sizin aşağıdaki adrese gidip, ortadaki reklamı izlemeniz ve deşarj olmanız gerekiyor diye düşünüyorum :)

    http://www.profilo.com.tr/Reklam.asp

    YanıtlaSil
  4. Tekrar merhaba Gando,

    Reklamı izledim. Bir dahaki sefere deneyeceğim, umarım kapak elimde kalmaz:o)

    Selamlar,
    Özlem.

    YanıtlaSil