13 Mart 2008

MEYVE ŞEKERLİ MUFFIN




��stteki foto��rafta g��rd��kleriniz muffin, alttakilerse tek lokmal��k muffincikler :o) Ge��ti��imiz hafta sonu Mehmet'le Kad��k��y'e gittik. Uzun s��redir Baylan'da Kup Griye yemedi��imizi fark ettik ve rejimi bozdum. Bu arada 58 kg olmu�� durumday��m yani art��k baya���� bir " fit" oldum. ��nden bakan bu kad��n do��um yapm���� demez. Yandan bakan p��rtlayan g��b���� hazretlerini fark edebilir. Ne diyordum...Efendim Baylan'dan bir miktar meyve ��ekeri de alay��m dedim ve eve gelince meyve ��ekerli muffin yapt��m.
  • Malzemeler:
1-1,5 su barda���� meyve ��ekeri( portakal, kiraz, incir)
1 bardak toz ��eker
3 yumurta
3 yemek ka�������� yo��urt
1 su barda���� s��v�� ya��
1 paket ��ekerli vanilin
1 paket kabartma tozu
3 su barda���� elenmi�� un
  • Yap��l������:
Mutfak robotuma yumurta ve ��ekerleri koyup ����rpt��m. Sonra ya�� ve yo��urt ilave ettim. Elenmi�� una kabartma tozu ve vanilini kar����t��rd��m. Bunu da muffin kar������m��ma ekledim. ��yice ����rpt��ktan sonra meyve ��ekerlerimi ekledim ama bu sefer ����rp��c��y�� kullanmad��m. Bir ka����k yard��m��yla kar����t��rd��m. Alt�� adetlik muffin kal��b��m�� teker teker doldurdum. Tombi�� de��il de daha k��sa boylu muffinler elde etmek istedi��im i��in her bir kal��b�� yar��s��na kadar doldurdum. Zaten foto��rafta da g��receksiniz. Kalan malzemeyi de minik tart��let kal��plar��m��n i��lerine koydu��um ka����tlara bo��altt��m. Pi��erken eve ��ok ho�� meyvemsi koku yay��ld��. Pi��er pi��mez de Mehmet'le dayanamad��k ve so��umadan muffinciklerden birer tane yedik. Yazmas�� beden denemesi sizden. Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder