19 Mart 2008

SWISSOTEL -CAFE SUISSE'IN ZEYTİNYAĞLILARI ve TATLILARI

Cafe Suisse bahar ve yaz aylarında sırf manzarası için gidilebilecek süper mekanlardan biri. Açık büfe olması nedeniyle ilk çalıştığım şirkette de yurt dışından gelen konuklarımızı rahatlıkla ağırladığımız bir restoran. Bir dönem Mehmet'in Life&Style üyeliği sayesinde sık gittiğimiz yegane mekanımızdı. Bu arada bloga "Horeca" diye bir bölüm açtım ve burada gittiğimiz restoran, cafe ve barlar hakkındaki samimi fikirlerimi yazdım ve bundan sonra da yazacağım. Cafe Suisse, açık büfe olduğu için teker teker yemek detaylarına giremeyeceğim. Bana göre, zeytinyağlılar ve tatlılar konusunda çok başarılı ama ana yemekler söz konusu olduğunda defalarca gitmeme rağmen, maalesef bir kere de "olay budur" diyebileceğim bir lezzete rastlayamadım. Abartmayayım ama onları bu konuda sınıfı geçer bile bulmuyorum. Öte yandan gerek müşteri kitlesi, gerek servis elemanlarının nezaketi ve gerekse yukarıda açıkladığım nedenlerden dolayı benim "in" restoranlarımdan biri. Haftaya bir ziyaret yapsak mı acaba? Bir de toplu yemekler için Swissotel'in teknesini şiddetle öneririm. Muhteşem Boğaz'ın keyfini çıkarırken gayet leziz yemekler tatmak mümkün. Ben eski tekneleriyle bu keyfi yaşamıştım. Sanırım tekne şu anda yenilenmiş. Web sitesinden "The Istanbul" ile ilgili bilgilere ulaşılabilir.
Dip not: Horeca bölümünde adı geçen restoranlarla hiç bir alacak verecek durumum yoktur. Yazdıklarım tamamen tecrübeseldir. ( Türkçemizde böyle bir kelime yok şeklinde üstüme atmaca gibi atlamamanızı ayrıca rica ederim.) Kamuoyuna önemle duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder