30 Kasım 2008

TABURE

Abdi İpekçi Caddesi üzerinde (No: 37/2) minicik bir büfe Tabure. Bir tarihlerde Ayşe Arman yazmıştı sanırım. Biz de ağır bir yemek yerine basit bir şeyler yemek istedik ve Tabure'de mola verdik. Çavdar ekmeği ile yapılmış, kızarmış hellim peynirli, fesleğenli ve domatesli sandviç yedim. Yanında da "Yeşil" içtim. Tabure'de böyle yeşil, sarı, kırmızı gibi içecekler var. Benim içtiğimde elma, kereviz sapı, limon vardı. Aynı içecek ananasla da yapılabiliyormuş. Bu arada Ayşe Arman'ın konu ile ilgili yazısını internetten buldum aynı şeyleri şipariş ettiğimi gördüm. Bilinçaltımda mı kalmış ne. Mehmet sosisli sarma yedi ama sıradan buldu. Tabure ile ilgili fikrim şu: Evet tostları, sandviçleri lezzetli ve içecekleri de güzel ancak hepsine 28 YTL ödedik ki bu rakam İstanbul genelinde basit bir büfe için yüksek bir rakam. Elbette Nişantaşı'nın göbeğinde yer alan kömürlükten bozma bir büfe için makul olabilir. Ona lafım yok ama o fiyata başka şeyler de yenilebilir.

2 yorum:

  1. Abdi İpekçi'de bir büfe varmış demek!! Hiç gözüme çarpmamıştı. Nişantaşı'nın göbeği olduğu için fiyatlara şaşırmadım doğrusu (eminim altın tozu falan serpiliyordur o tostlara..:)), ama o caddede büfe konseptinin olmasına ve iş yapmasına şaşırdım. Bir dahaki gidişte daha gözlemci gözlerle bakılacak, yeri tespit edilecek, tostu olmasa bile renkli içecekleri denenecek..:)

    YanıtlaSil
  2. Değil mi Lui'nin az ötesinde bir büfe:o) Ama varoş manzaralı ultra-lüks sitelere sahip semtleri olan şehr-i İstanbul'umuzda her şey "possibleeee"!!!

    YanıtlaSil