7 Ekim 2008

İYİ Kİ DOĞDUM! MUTLU YILLAR BANA!


Veeeeee işte bir sene daha yaşlandım ve yolun yarısına az kaldı. İyi ki doğdum. Narsistçe başlığımı da pek sevdim. Canım oğlum Kerem ve Sevgilim Mehmet'le kutladım doğumgünümü bu akşam. Yukarıda gördüğünüz beyaz Lilyum Kazablanka'lardan oluşan "pembe gönlüm sende" :o) konseptli çiçek sevgilimin hediyesi. Çiçeğim dışında iki hediyem daha vardı ama bunları sizlerle paylaşmayacağım. İşte bu adama aşık olma sebeplerimden biri. Mehmet hep ama hep böyle zarif bir adamdı. Kerem bebek çok eğlendi ancak pastadan yemesini sağlıksız bulduğum ve küçük bir dilimden fazlasına izin vermediğim için geceyi sinir krizi geçirerek noktaladı. Pastacı, börekçi küçük oburum benim. Yeni yaşımın bana ve aileme sağlık, mutluluk ve güzel günler getirmesini diliyorum.

2 yorum:

  1. Amiiinnnn!! :)) Yeni yaşın kutlu olun ve en kötü gününüz böyle olsun Özlemcim. :) Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar dileğiyle...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim İmgecim!:o)

    YanıtlaSil