22 Ekim 2008

DİVAN'DA 7 YTL, IN BAKERY'DE 4 YTL

Başlığa bakıp bu kadın da ne kadar hesap kitap yapıyor demeyin çünkü bırakın tutumlu olmayı pek hesap kitap yapan biri değilim. Tamamen görev aşkı ve bilinciyle sizlere layık olmak adına gözlemlediğim basit bir konudan bahsetmek istiyorum. Hiper, makro ya da süper olan marketlerin unlu gıdalar bölümlerinde satılan ürünler genelde pek lezzetli veya kaliteli olmaz bu gerçeği hepimiz biliriz ancak son yıllarda öne çıkan bir marka var. Divan'ın evet bildiğiniz, Koç Topluluğu'na ait Divan'ın marketlerde faaliyet gösteren markası "In Bakery". Ben markayı Ataşehir Migros'un açılmasıyla annemler sayesinde keşfetmiştim ve sadece Migros'lar bünyesinde faaliyet gösterdiğini sanıyordum ki Palladium AVM içerisinde yer alan CarrefourSa Express'te de In Bakery olduğunu görünce satış elemanıyla biraz sohbet ettim. Bu arada Erenköy Divan'dan satın aldığım piramit şeklindeki mozaik pastaların "tıpkısının aynısını" orada da görünce sohbet ettiğim hanım kızımız ürünlerin Divan'da satılan ürünlerle aynı olduğunu sadece market içerisinde satıldığı için fiyat farkı olduğunu belirtti. Elbette Divan'daki tüm ürünleri In Bakery'lerde bulmak mümkün değildir ancak fiyat neredeyse yarı yarıya. Ülkemizin şu anda içinde bulunduğu her çeşit krizi göz önüne alarak bu kısa bilgiyi de siz değerli okurlarımla paylaşmayı görev bildim.
Dip Not: Mesele 3 YTL değil ama artık Erenköy Divan'dan piramit pasta almayacağım çünkü bugün kendimi cidden salak hissettim. Bir de Carrefour Express de bu işten kar ettiğine göre piramit pastadaki kar marjına bakar mısınız sevgili okur? :o))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder