24 Mayıs 2007

ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR / ARTICHOKES IN OLIVE OIL



Resmi y��kledim ama tarifi sonra yazaca����m ����nk�� ��ok hastay��m. Vir��tik bir durum. Burnumu hissetmiyorum art��k zaten ��i��ti. Buz torbas�� falan koyuyorum. Aman dikkat edin. Hami�� hami�� so��uk alg��nl������ hi�� ��ekilmiyor. ��mdattttttt!

  • Malzemeler:

4 adet enginar

1 ba�� kuru so��an

Yar��m bardak zeytinya����

1 ka����k ay��i��ek ya����

1 -2 adet havu��

2-3 adet taze patates

4-5 ka����k bezelye

S��slemek i��in maydanoz

Tuz, ��eker

  • Yap��l������:

So��an�� k��p do��rad��m ve ay��i��ek ya����nda bir tutam toz ��eker ekleyerek kavurdum. Limonlu suda bekletilmi�� enginarlar�� oyuk k��s��mlar�� tencereye yap����acak ��ekilde tencereme yerle��tirdim ve kapa���� kapatt��m. Hemen havu��lar��m��, patateslerimi k��p do��rad��m haz��rlad��m ve tencereme ekledim. Son olarak bezelyemi ekledim. Dilerseniz tuzu da ekleyin. Ben iyot i��in pi��tikten sonra kat��yorum. Pi��tikten sonra ��zerine zeytinya���� gezdiriyorum, kapa���� kapat��p o ��ekilde dinlendiriyorum. So��uduktan sonra maydanozla s��sleyip servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder