6 Şubat 2007

BAĞDAT CADDESİ STAR FISH EL DEĞİŞTİRMİŞ ve BİTMİŞ!!!

Yazmadan geçemeyeceğim. Neden İstanbul'da mekanlar açılır ve tutulunca da kaliteyi ya da fiyatları bozar anlayamıyorum. Sonra ne oluyor Cadde civarı için konuşacağım... kapanıp gidiyorlar. Star Fish bizim yakın zamanda keşfettiğimiz çok hoş bir balık lokantasıydı. Porsiyonlar büyüktü ve balığa, deniz ürünlerine, salataya doyup kalkıyordunuz. Cumartesi canım balık istedi, Boğaz' gitmek uzak zahmetli diye hadi dedim eşime Star Fish'e gidelim. Hay gitmez olaydık. Mekan el değiştirmiş. Bir bakışta anladım. Bir sürü garson doldurmuşlar ne işe yarıyorlar anlamadım. Kalamar porsiyonu oldukça küçülmüş. Karides güveç geldi, içinde bir elin parmakları kadar karides. Resmen mantar, sebze güveç geldi. Benim evde yaptığım karides güveç tek geçer. Ayıptır kardeşim sen o küçücük karides güvece 10 YTL alıyorsun ve içinde karides yok. Buradan bu siteyi takip edip te mekana gidenlere haber vermeyi borç bilirim. Levrek yedik ama tadı berbattı. Bayat olabileceğinden şüphelendik. Zaten Cumartesi gecesi baş ağrısı ve kusmalara gark oldum. Pazar sabahı saat beşten beri ayaktaydım. Balıktan anlamayan adamlar balık restaurantı işletmeye kalkarsa böyle olur işte. Bundan sonra adımımı atmam. Kandilli Suna Abla'nın Yeri ...Şaşmayınız.

4 yorum:

  1. Tesekkurler, gitmeyi dusunuyorduk dogrusu, go monyo'ya da gidecektik ama vazgectim, bebekle sigara icilen yer zor oluyor cunku.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tesnim,

    Go mongo'ya gitmenizi tavsiye ederim gerçekten leziz. Bebek olduğu için bizim yaptığımız gibi Pazar öğle saatlerini tercih edebilirsiniz çünkü Pazar öğle yemeğinde insanlar geç kahvaltı ya da brunchta oldukları için genelde restoranlar boş oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Starfish yenilendi.İlk günki gibi. Denemenizde fayda var.

    YanıtlaSil
  4. STARFISH ESKI SAHIPLERINE KAVUSTU... BUTUN MEKAN YENILENDI TAVSIYE EDERIM

    YanıtlaSil